Regulamin

1. Pobyt w Willi Bursztynowej zapewniony jest po wpłaceniu zadatku
w wysoko┼Ťci 30% ca┼ékowitej kwoty pobytu, w czasie do 3 dni od rezerwacji wst─Öpnej (telefonicznej lub e-mailowej).
2. Prosimy o wypełnienie i oddanie formularza meldunkowego w dniu przyjazdu.
3. W obiekcie obowi─ůzuje ca┼ékowity ZAKAZ PALENIA.
4. Cisza nocna obowi─ůzuje od godziny 22:00 do 6:00.
5. Doba hotelowa zaczyna się pierwszego dnia rezerwacji o godzinie 15:00, a kończy się ostatniego o 10:00.
6. Po przekazaniu kluczy nie ingerujemy w sprawy porz─ůdku Pa┼ästwa pokoju, sprz─ůtamy na ┼╝yczenie.
7. Wcze┼Ťniejszy wyjazd z przyczyn od nas niezale┼╝nych nie upowa┼╝nia
do zwrotu pobranej przez nas nale┼╝no┼Ťci za pobyt.
8. Akceptujemy zwierz─Öta. Poni┼╝ej regulamin pobytu ze zwierz─Öciem.
9.Za wszystkie uszkodzenia mienia pensjonatu powsta┼ée z winy Go┼Ťci
b─Ödziemy obci─ů┼╝a─ç finansowo. Wszystkie szkody w mieniu pensjonatu b─Öd─ů
wyceniane przez nas.
10. Nie ponosimy odpowiedzialno┼Ťci za utrat─Ö lub zniszczenie rzeczy┬á nale┼╝─ůcych do Go┼Ťci. ┬á
11.Rzeczy pozostawione w Willi Bursztynowej przechowujemy przez okres
jednego miesi─ůca, jednocze┼Ťnie nie ponosimy odpowiedzialno┼Ťci za rzeczy
zaginione.
12. Uiszczenie opłaty za pobyt (choćby zadatku) oznacza akceptacje regulaminu.

REGULAMIN POBYTU ZE ZWIERZ─śCIEM

  1. Podstawowym warunkiem przyj─Öcia pod nasz dach zwierz─Öcia jest zg┼éoszenie przyjazdu Go┼Ťcia ze zwierz─Öciem przed przyjazdem. W przypadku braku zg┼éoszenia pobytu ze zwierz─Öciem w┼éa┼Ťciciel pensjonatu mo┼╝e odm├│wi─ç zakwaterowania i zwrotu zaliczki.
  2. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 50 zł za dobę.
  3. W pensjonacie mog─ů przebywa─ç tylko zwierz─Öta domowe.
  4. W trosce o wsp├│lne bezpiecze┼ästwo, w zale┼╝no┼Ťci od gatunku zwierz─Öcia powinno Pa┼ästwo posiada─ç smycz, obro┼╝─Ö, kaganiec, klatk─Ö. ┬á┬á
  5. Zabrania si─Ö wprowadzania zwierz─ůt do jadalni !
  6. Zwierz─Ö przebywaj─ůce na terenie pensjonatu nie mo┼╝e przeszkadza─ç innym Go┼Ťciom przebywaj─ůcym na terenie obiektu. Prosimy upewni─ç si─Ö, ┼╝e Pa┼ästwa pupil nie sprawia ha┼éasu w szczeg├│lno┼Ťci w nocy. W przypadku powtarzaj─ůcych si─Ö kilkakrotnie skarg ze strony innych Go┼Ťci, zastrzegamy sobie prawo do skr├│cenia Pa┼ästwa pobytu bez mo┼╝liwo┼Ťci zwrotu niewykorzystanej wp┼éaty.
  7. W┼éa┼Ťciciel zwierz─Öcia odpowiada za czysto┼Ť─ç po nim ÔÇô w pokoju, w cz─Ö┼Ťciach og├│lnodost─Öpnych, jak r├│wnie┼╝ na terenie otaczaj─ůcym pensjonat. Prosimy o sprz─ůtanie po swoim pupilu nieczysto┼Ťci
    pozostawionych na terenie oraz w otoczeniu pensjonatu.
  8. Uprasza si─Ö o nie wpuszczanie zwierz─ůt na ┼é├│┼╝ka i kanapy.
  9. W┼éa┼Ťciciele kot├│w musz─ů posiada─ç kuwet─Ö z piaskiem i opr├│┼╝nia─ç j─ů do plastikowej torby, kt├│r─ů nast─Öpnie b─Öd─ů wyrzuca─ç do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.
  10. W┼éa┼Ťciciel zwierz─Öcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierz─Ö i jest zobowi─ůzany do pokrycia koszt├│w wszelkich uszkodze┼ä. Wszystkie szkody w mieniu pensjonatu b─ůd┼║ mieniu innych Go┼Ťci spowodowane przez zwierz─Öta b─Öd─ů wyceniane przez W┼éa┼Ťciciela zniszczonego mienia.
  11. Na terenie pensjonatu zwierz─Ö musi pozostawa─ç pod nadzorem swojego W┼éa┼Ťciciela. Zwierz─Öta ┬ána terenie pensjonatu musz─ů by─ç wyprowadzane na smyczy.

WARUNKI REZERWACJI I ANULACJI

  1. Klient zobowi─ůzany jest do zap┼éaty zadatku w wysoko┼Ťci 30% warto┼Ťci umowy podczas dokonywania rezerwacji. Nie wp┼éacenie zadatku powoduje niedoko┼äczenie rezerwacji i nie wywo┼éuje skutk├│w dla ┼╝adnej ze stron. Wp┼éacanie zadatku oznacza akceptacj─Ö przez Klienta warunk├│w zawartych w niniejszym regulaminie.
  2. Zadatek nie podlega zwrotowi.
  3. Klient podczas pobytu zobowi─ůzany jest do zap┼éaty ceny, odpowiadaj─ůcej warto┼Ťci umowy, pomniejszonej o wp┼éacony zadatek.
  4. Klient jest odpowiedzialny za prawid┼éowe wype┼énienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Hotel nie bierze odpowiedzialno┼Ťci za nieprawid┼éowy wyb├│r terminu przyjazdu lub wyjazdu lub b┼é─Ödne wype┼énienie formularza danych przez Klienta.

REKLAMACJE

  1. W przypadku zauwa┼╝enia uchybie┼ä w jako┼Ťci ┼Ťwiadczonych us┼éug Go┼Ťcie maj─ů prawo do sk┼éadania reklamacji.
  2. Wszelkie Reklamacje przyjmuje Recepcja w godzinach pracy recepcji.
  3. Reklamacja powinna zosta─ç z┼éo┼╝ona niezw┼éocznie po zauwa┼╝eniu uchybie┼ä w jako┼Ťci ┼Ťwiadczonych us┼éug.
  4. Rozpatrzenie reklamacji nast─ůpi w ci─ůgu 24 godzin.

SPOSOBY PŁATNOŚCI ONLINE

  1.     Przelew tradycyjny
  2. ┬á┬á┬á System p┼éatno┼Ťci PayU

REALIZACJA USŁUGI

Us┼éuga zostanie zrealizowana w terminie wybranym przez Zamawiaj─ůcego.

Adres wykoniania usługi / Adres siedziby firmy:

BED AND BREAKFAST MIKOŁAJ NOWAK
ul. Bursztynowa 2
81-198 Rewa 

NIP 5871613375 , REGON 387630630

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. W trakcie dokonywania Rezerwacji w panelu rezerwacyjnym Willi Bursztynowej, Klient wyra┼╝a zgod─Ö na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te b─Öd─ů wykorzystywane w celu umo┼╝liwienia przeprowadzenia pe┼énego procesu Rezerwacji oraz cel├│w marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych.
  2. Zgodnie z obowi─ůzkami wynikaj─ůcymi z rozporz─ůdzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) administratorem danych osobowych Klienta jest Willa Bursztynowa.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klienta b─Öd─ů wy┼é─ůcznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepis├│w prawa, podmioty uczestnicz─ůce w realizacji us┼éug.
  4. Willa Bursztynowa i podmioty przetwarzaj─ůce dane zobowi─ůzuj─ů si─Ö do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych uzyskanych w celu ┼Ťwiadczenia Us┼éugi Rezerwacji.
  5. Klient posiada prawo do ┼╝─ůdania od administratora dost─Öpu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usuni─Öcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji Usługi Rezerwacji.