1. Pobyt w Willi Bursztynowej zapewniony jest po wpłaceniu zadatku
w wysokości 30% całkowitej kwoty pobytu, w czasie do 3 dni od rezerwacji wstępnej (telefonicznej lub e-mailowej).
2. Prosimy o wypełnienie i oddanie formularza meldunkowego w dniu przyjazdu.
3. W obiekcie obowiązuje całkowity ZAKAZ PALENIA.
4. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 6:00.
5. Doba hotelowa zaczyna się pierwszego dnia rezerwacji o godzinie 15:00, a kończy się ostatniego o 10:00.
6. Po przekazaniu kluczy nie ingerujemy w sprawy porządku Państwa pokoju, sprzątamy na życzenie.
7. Wcześniejszy wyjazd z przyczyn od nas niezależnych nie upoważnia
do zwrotu pobranej przez nas należności za pobyt.
8. Akceptujemy zwierzęta. Poniżej regulamin pobytu ze zwierzęciem.
9.Za wszystkie uszkodzenia mienia pensjonatu powstałe z winy Gości
będziemy obciążać finansowo. Wszystkie szkody w mieniu pensjonatu będą
wyceniane przez nas.
10. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie rzeczy należących do Gości.
11.Rzeczy pozostawione w Willi Bursztynowej przechowujemy przez okres
jednego miesiąca, jednocześnie nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy
zaginione.
12. Uiszczenie opłaty za pobyt (choćby zadatku) oznacza akceptacje regulaminu.
REGULAMIN POBYTU ZE ZWIERZĘCIEM
- Podstawowym warunkiem przyjęcia pod nasz dach zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem przed przyjazdem. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem właściciel pensjonatu może odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki.
- Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 50 zł za dobę.
- W pensjonacie mogą przebywać tylko zwierzęta domowe.
- W trosce o wspólne bezpieczeństwo, w zależności od gatunku zwierzęcia powinno Państwo posiadać smycz, obrożę, kaganiec, klatkę.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt do jadalni !
- Zwierzę przebywające na terenie pensjonatu nie może przeszkadzać innym Gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia hałasu w szczególności w nocy. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, zastrzegamy sobie prawo do skrócenia Państwa pobytu bez możliwości zwrotu niewykorzystanej wpłaty.
- Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim – w pokoju, w częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym pensjonat. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu nieczystości
pozostawionych na terenie oraz w otoczeniu pensjonatu. - Uprasza się o nie wpuszczanie zwierząt na łóżka i kanapy.
- Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.
- Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia kosztów wszelkich uszkodzeń. Wszystkie szkody w mieniu pensjonatu bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Właściciela zniszczonego mienia.
- Na terenie pensjonatu zwierzę musi pozostawać pod nadzorem swojego Właściciela. Zwierzęta na terenie pensjonatu muszą być wyprowadzane na smyczy.
WARUNKI REZERWACJI I ANULACJI
- Klient zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 30% wartości umowy podczas dokonywania rezerwacji. Nie wpłacenie zadatku powoduje niedokończenie rezerwacji i nie wywołuje skutków dla żadnej ze stron. Wpłacanie zadatku oznacza akceptację przez Klienta warunków zawartych w niniejszym regulaminie.
- Zadatek nie podlega zwrotowi.
- Klient podczas pobytu zobowiązany jest do zapłaty ceny, odpowiadającej wartości umowy, pomniejszonej o wpłacony zadatek.
- Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Hotel nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.
REKLAMACJE
- W przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług Goście mają prawo do składania reklamacji.
- Wszelkie Reklamacje przyjmuje Recepcja w godzinach pracy recepcji.
- Reklamacja powinna zostać złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w jakości świadczonych usług.
- Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 24 godzin.
SPOSOBY PŁATNOŚCI ONLINE
- Przelew tradycyjny
- System płatności PayU
REALIZACJA USŁUGI
Usługa zostanie zrealizowana w terminie wybranym przez Zamawiającego.
Adres wykoniania usługi / Adres siedziby firmy:
BED AND BREAKFAST MIKOŁAJ NOWAK
ul. Bursztynowa 2
81-198 Rewa
NIP 5871613375 , REGON 387630630
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- W trakcie dokonywania Rezerwacji w panelu rezerwacyjnym Willi Bursztynowej, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych.
- Zgodnie z obowiązkami wynikającymi z rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) administratorem danych osobowych Klienta jest Willa Bursztynowa.
- Odbiorcami danych osobowych Klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, podmioty uczestniczące w realizacji usług.
- Willa Bursztynowa i podmioty przetwarzające dane zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych uzyskanych w celu świadczenia Usługi Rezerwacji.
- Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji Usługi Rezerwacji.