Regulamin

1. Pobyt w Willi Bursztynowej zapewniony jest po wpłaceniu zadatku
w wysokości 30% całkowitej kwoty pobytu, w czasie do 3 dni od rezerwacji wstępnej (telefonicznej lub e-mailowej).
2. Prosimy o wypełnienie i oddanie formularza meldunkowego w dniu przyjazdu.
3. W obiekcie obowiązuje całkowity ZAKAZ PALENIA.
4. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 6:00.
5. Doba hotelowa zaczyna się pierwszego dnia rezerwacji o godzinie 15:00, a kończy się ostatniego o 10:00.
6. Po przekazaniu kluczy nie ingerujemy w sprawy porządku Państwa pokoju, sprzątamy na życzenie.
7. Wcześniejszy wyjazd z przyczyn od nas niezależnych nie upoważnia
do zwrotu pobranej przez nas należności za pobyt.
8. Akceptujemy zwierzęta. Poniżej regulamin pobytu ze zwierzęciem.
9.Za wszystkie uszkodzenia mienia pensjonatu powstałe z winy Gości
będziemy obciążać finansowo. Wszystkie szkody w mieniu pensjonatu będą
wyceniane przez nas.
10. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie rzeczy  należących do Gości.  
11.Rzeczy pozostawione w Willi Bursztynowej przechowujemy przez okres
jednego miesiąca, jednocześnie nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy
zaginione.
12. Uiszczenie opłaty za pobyt (choćby zadatku) oznacza akceptacje regulaminu.

REGULAMIN POBYTU ZE ZWIERZĘCIEM

  1. Podstawowym warunkiem przyjęcia pod nasz dach zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem przed przyjazdem. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem właściciel pensjonatu może odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki.
  2. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 50 zł za dobę.
  3. W pensjonacie mogą przebywać tylko zwierzęta domowe.
  4. W trosce o wspólne bezpieczeństwo, w zależności od gatunku zwierzęcia powinno Państwo posiadać smycz, obrożę, kaganiec, klatkę.   
  5. Zabrania się wprowadzania zwierząt do jadalni !
  6. Zwierzę przebywające na terenie pensjonatu nie może przeszkadzać innym Gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia hałasu w szczególności w nocy. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, zastrzegamy sobie prawo do skrócenia Państwa pobytu bez możliwości zwrotu niewykorzystanej wpłaty.
  7. Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim – w pokoju, w częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym pensjonat. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu nieczystości
    pozostawionych na terenie oraz w otoczeniu pensjonatu.
  8. Uprasza się o nie wpuszczanie zwierząt na łóżka i kanapy.
  9. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.
  10. Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia kosztów wszelkich uszkodzeń. Wszystkie szkody w mieniu pensjonatu bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Właściciela zniszczonego mienia.
  11. Na terenie pensjonatu zwierzę musi pozostawać pod nadzorem swojego Właściciela. Zwierzęta  na terenie pensjonatu muszą być wyprowadzane na smyczy.

WARUNKI REZERWACJI I ANULACJI

  1. Klient zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 30% wartości umowy podczas dokonywania rezerwacji. Nie wpłacenie zadatku powoduje niedokończenie rezerwacji i nie wywołuje skutków dla żadnej ze stron. Wpłacanie zadatku oznacza akceptację przez Klienta warunków zawartych w niniejszym regulaminie.
  2. Zadatek nie podlega zwrotowi.
  3. Klient podczas pobytu zobowiązany jest do zapłaty ceny, odpowiadającej wartości umowy, pomniejszonej o wpłacony zadatek.
  4. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Hotel nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.

REKLAMACJE

  1. W przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług Goście mają prawo do składania reklamacji.
  2. Wszelkie Reklamacje przyjmuje Recepcja w godzinach pracy recepcji.
  3. Reklamacja powinna zostać złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w jakości świadczonych usług.
  4. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 24 godzin.

SPOSOBY PŁATNOŚCI ONLINE

  1.     Przelew tradycyjny
  2.     System płatności PayU

REALIZACJA USŁUGI

Usługa zostanie zrealizowana w terminie wybranym przez Zamawiającego.

Adres wykoniania usługi / Adres siedziby firmy:

BED AND BREAKFAST MIKOŁAJ NOWAK
ul. Bursztynowa 2
81-198 Rewa 

NIP 5871613375 , REGON 387630630

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. W trakcie dokonywania Rezerwacji w panelu rezerwacyjnym Willi Bursztynowej, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych.
  2. Zgodnie z obowiązkami wynikającymi z rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) administratorem danych osobowych Klienta jest Willa Bursztynowa.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, podmioty uczestniczące w realizacji usług.
  4. Willa Bursztynowa i podmioty przetwarzające dane zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych uzyskanych w celu świadczenia Usługi Rezerwacji.
  5. Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji Usługi Rezerwacji.